torsdag 18 juni 2009

Peppar peppar

Jag vet inte om mina böner till eventuella högre makter har blivit hörda, men ikväll går Skuggalisa något bättre på bakbenet. Om det händer henne något allvarligt så slutar jag med hästar, känns det som. Visserligen får hon Metacam, men jag tänker mig att om hon t ex skulle haft hovbensfraktur eller nåt sånt, så borde hon ha varit blockhalt trots medicinen. KANSKE KANSKE att det kommer gå över ändå?

Litla är något mindre svullen, men helt borta är det inte trots cortison. Däremot är hon mycket pigg och är väldigt stressad av att stå på box. Hon hatar det och gör allt för att få komma ut. Ett verkar i alla fall helt säkert denna gång: det är inte fång hon har. Veterinären trodde inte ens att det var fång hon hade i april, jag hoppas att han har rätt

1 kommentar:

bronco sa...

Kanske nordisar vore något?! Men jag lider verkligen med dig, hästar SKA vara friska, det blir inget kul annars. Håller tummarna för dina små älsklingar!
/a-k