onsdag 29 juli 2009

Joanna från Mattmar


Just nu har vi Joanna, hennes man Fredrik och deras söta flicka Klara med tillhörande djur (två hästar och en hund) här på besök för ett par dagar. Joanna har betytt mycket för oss de senaste åren. Det började med ett hästköp, utvecklades till gemensamma uteritter i fjällen där Joanna också hjälpte till med en längre tur förra sommaren. Vi blev vänner helt enkelt.
Så vill jag förstås helst ha det när jag säljer hästar, jag vill bli vän med köparen och ha kontakt med både hästen och människan efteråt. Det är nog därför jag är så dålig på att sälja hästar ;-). Det är för mycket känslor och för lite business helt enkelt. I gengäld får man istället lära känna trevliga människor som blir nya vänner. Det är värt mycket mer.
Nu senast har Joanna designat vår nya hemsida och lärt mig bloggandets konst, och vi är väldigt nöjda med den hjälp vi fått. Jag kan varmt rekommendera hennes företag, http://www.koningsmith.se/ om ni vill få hjälp med webbdesign och annat reklamarbete.

2 kommentarer:

M A Friman sa...

Rubriken blev ett fint hästnamn.

Joanna sa...

Alltid lika roligt att vara hos er!

Kram :)